Slovak Czech Dutch English French German Greek Hungarian Polish Turkish
Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Honda Accord 8g

Honda Accord 8g 23 Jun 2015 21:15 #1

  • Rusinho
  • Rusinho's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 84
  • Karma: 0
Ahojte chalani potrebujem pomoc mozno pri kupe alebo odradenie od kupy :unsure: Mám zaujem o tuto hondu accord 8G honda-accord.autobazar.eu/22-i-dtec-elegance-id7661409.html. Chcel by som ju vymenit v bazare na protiucet za moju Accord 7G 2.4 AT .Oplati sa mi to mam ist do toho. Nemam absolitne skusenost s i-DTECOM jazdim prevazne 50:50 cize mesto a mimo mesta.
Poznate niekto tu accord s RK?
Ak by som to chcel na protiucet tak pod aku cenu by som nemal ist co mi budu davat v bazare resp. viem ze neviete nic o mojom aute v akom je stave co na nom bolo porobene ale nakolko by ste mi ohodnotili moju accord

este raz link na accord o ktoru sa zaujimam honda-accord.autobazar.eu/22-i-dtec-elegance-id7661409.html

Dakujem za odpovede
The administrator has disabled public write access.

Honda Accord 8g 24 Jun 2015 11:10 #2

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Brat chcel idtec do CR-V (žije v mníchove)+- 50:50. V Honde mu povedali nech si kúpi benzín. Podľa toho čo som zachytil, už to nie je ictdi, čo sa týka výdrže. Možno ma aktuálny majitelia vyvedú z omylu že i Honda už nie je čo bývala....
The administrator has disabled public write access.

Honda Accord 8g 24 Jun 2015 14:48 #3

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Osobne by som do toho nesiel a to mam sam N22A1, teda 2.2 i-CTDi. Sice s A8g vela skusenosti nemam, ale...

Kazdy si mysli, ze to je upgradnuty i-CTDi, ale neni. Ten motor je otoceny naopak, teda turbo je vpredu hore ako maju oply a sanie vzadu.
Problem nastava pri cca 130-150k, kedy sa zacne ozyvat DPF. Ak nejazdis raz za 400km aspon 50km trasu, tak sa nestihne vypalit. Co som cital po forach tak s tym maju dost problemov (DPF bud von, alebo nove za cca 1000evribody), plus neskor sa zacne ozyvat EGRko.

Cize ak si dame dokopy rovnicu:
- N22B1 teda 2.2 i-DTEC ma o pol litra spotrebu vacsiu kvoli DPF
- K24 v A8G ma o pol az liter nizsiu spotrebu ako k24 v A7G
- je to len Exclusive, teda bez xenonov, parkovacich senzorov atd
- je to bazar (klasika chyba fotka, ktora ukazuje na opotrebenie sedacky)
- ma to 100k km, co je na 5rocny diesel z nemecka dovezeny dost cudne. Kedze tam maju 2-3 rocne cez 200tis.km
- blbe fotky, ale volant vyzera podobne ako v inom vyzerate A8G k24 s 211k km
- vykupna cena tvojho A7G K24 AT bude urcite nizka, lb kupna sila slovneskeho ludu bude urcite biedna. (kedze to neni 1.9 TDi Skodovka :D )

Cize z tej rovnice mi vychadza, neist do toho, alebo ak pojdes, tak to bude pre teba nevyhodne a vysoko rizikova vec.

Do coho by som siel(pojdem asi na 99%) a vedel by som odporucit je A8G K24 Executive/TypeS na LPG. Chcem este skusit AT, ale ten pocitovo ubera cca 50PS. :vtec :super
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Rusinho

Honda Accord 8g 24 Jun 2015 14:58 #4

  • Rusinho
  • Rusinho's Avatar
  • Offline
  • Premium Member
  • Posts: 84
  • Karma: 0
Diky za celkom dobre argumenty . Mne ide len o to ze sa mi strasne paci accord 8g a je to niečo novsie mozno aj lepsie na jazdych vlastnostiach ako moja starsia accord ale je pravda ze to DPF moze robit problemy plus dalsie veci ako pri diesloch zvyknu hnevat turbo,vstrekovače,dvojhmota a vela dalsieho. Inak dnes som bol v hodne na zvolavacke menit splynovace airbagu a spomenul som im ze mam mozno zaujem o accord 8g a velmi dobry znamy co tam robi bez vahania ked som mu povedal ze je to 2.2 hned povedal ale vies ze to ma DPF :D:D a usmial sa takze asi fakt nejdem do toho a usetrim si kopu problemov a penazi :D a este sme zistili ze sice to auto ma RK.SPZ ale predtym jazdilo v BA a som zastanca toho je vydojene auto s BA NIKDY!!!!! :vtec radšej si budem hickat svoju K24 :super a vylepsovať a davat do povodneho stavu ako ked vysla s linky
The administrator has disabled public write access.

Honda Accord 8g 24 Jun 2015 15:21 #5

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Co sa tyka BA, som trosku ineho nazoru. :-D Lb castejsie najdes pozliepane auto garazmajstrami mimo, ako napr. BA. Ale samozrejme najdes aj zliepance aj tu.
The administrator has disabled public write access.

Honda Accord 8g 24 Jun 2015 15:25 #6

  • Marek S.
  • Marek S.'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Posts: 586
  • Thank you received: 8
  • Karma: 4
Chlape, dizajn A8G, je z vonku fajn, ničmenej vnútorný stredový panel vyzerá ako z nepodareného kórejca, a to aj v pri najsilnejších výbavách. Za mna silné -. Tie blatníky sú vhodné tak pre 18" kolesá, takže good luck na SK cestách, podovzok pôjde veľmi rychlo na vandrovku. A8G sa mi páči iba v S-type K24, všetko ostatné je už príliš obyčajná Honda.
The administrator has disabled public write access.

Honda Accord 8g 25 Jun 2015 15:21 #7

  • Chris
  • Chris's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Posts: 1148
  • Thank you received: 38
  • Karma: 18
Mne sa A8G K24 Tourer brutal lubi, oproti A7G vyzera ako auto z vyssej kategorie. To co popisuje Marek som mal dojem, len pri nizsich vybavach, ale Executive a idealne po Facelifte je idealka. :yes :vtec
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.105 seconds
Powered by Kunena Forum